söndag 15 juli 2012

Trosa Yran

Yrade till det och drog till Trosa Yran och träffa upp Wifey och DeeJey Johan. Grymt bra musik Johan spelade ikväll/natt. Jag och Wifey tillbringade de 2 sista timmarna på dansgolvet när Johan spelade. Var härligt att träffa dem igen.. Yra omkring och flaxa med vingarna på dansgolvet. Men gissa vad ont jag har i rygg och mage för tillfället. Men någon gång måste man få roa sig också. Eller va säger ni?
Men först var jag med "Sugardaddy" och käkade middag på Thai restaurangen "Full House" innan vi drog till Trosa. Vi käkade levande sushi.. haha.. fy, fan så äckligt..
Sushi?
Öl är ett måste.. Dock ej för mig eftersom det inte ens är gott.. Jo, om det är grymt hett ute!!

Min specialare på Full House.. Men jävligt fula tallrikar..haha

Var in på damrummet en sväng innan vi drog till Trosa och fan detta häftiga handfat.. Vill ha, som fågelbad eller så på tomten.. *asg*

Ett "EGO" foto ala fjortis bild på mig på thaitoan..

Därefter maten i snabb takt var uppäten drog vi mot Trosa Yran. Rebecca och Edwin var där med och de sa att de inte fanns folk alls där runt 22.00.. Men Becca man måste vänta in partyprinsessorna först innan det blir liv på stället.. Vi anlände runt 23.00 och då kom resten också.





 2 Large MEN.. Johan de var drag i dig ikväll :-) Fortsätt så... Bästa Madonna körde du ju också, bättre mix än Madonna själv ;-)


Väl hemma nu gick jag ut med Trassel och klockan var 03.00 på natten.. Regn och rusk, men ut ändå på en snabbis så jag får sussa lite längre i morgon. Trassel tycker det inte är en höjdare med regn.. Inte jag heller faktiskt..

Trassel och jag klockan 03.00 på natten och blöta.. Klockan är nu 05.00 och jag är fortfarande vaken pga smärtor. Men nu har jag bombat mig med smärtstillande och insomningstabletter, utan dem kommer jag inte sova. Och NEJ, jag har inte blandat med alkohol. Vart nykter idag och kört bil..
Frukost kaffe har jag faktiskt druckit också..
Nu ska jag kila upp och lägga mig, om det går.. Annars kanske ni får fler inlägg här.. Vem vet? Klockan är 05.16.. Kommer ett lösnummer av Johannas kärleksdans.. Blir alltid generad när hon sätter igång till den låten.. Pinsamt!! haha.. Den ska läggas upp på Youtube först ;-)

Med Wifey får ni i morgon och de tar den lilla tid att ladda upp den.. I morgon allstå, eller jag menar i morgon eftermiddag..
Stor puss och Kram till er alla som förgyllt min dag från morgon till kväll <3




Fast God Natt för min del..
Puss och kram mina bloggläsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar