lördag 14 juli 2012

13:de

Vaknade i morse med kramper i magen, eller natt kanske jag ska säga för klockan var inte mer än strax över fyra. Sedan har det vart så hela dagen.. Man blir totalt sänkt och smärtorna blir till skyar. Retligt också för jag kan inte gå ut heller. de vore fan en större katastrof. Gjort det en gång och aldrig mera.

Idag är det ju fredag den 13:de och de är säkert därför det är värre än de brukar. Nu har jag 5 st prover kvar att göra och passa på med dem nästa vecka. Samt få utskriven remiss om att om jag åker någonstans så kan jag ta remissen och gå till vilket sjukhus som helst och få näringsdropp. Det är ju bra så blir jag inte så låst i sommar. Leverproverna hoppar och studsar fick jag veta och på måndag får jag träffa Medicinläkaren igen för utvärdering av allt hittills. Måste skicka in pappret till FK också, får inte glömma det.
Skar mig på fingret idag också och de skyller vi på fredagen den 13:de eller hur? Stackars mig.. Sved som fan när jag tog bort gammal nagellack för att måla på nytt här ikväll.. Grr* också fredagen den 13:de fel.

Marita från Karlskoga ringde i morse och fråga om de kunde komma över i eftermiddag/kväll och så skulle hon återkomma per tele lite senare efter de varit på sjukhuset hos sin mamma. Men inte hörde hon av sig, oroar mig att hennes mamma mår sämre och de är säkert där. Vågar inte ringa nu, får plinga i morgon. Lat som vi var idag så fick de bli Donken, hade heller ingen större lust att gå ut och äta eller laga mat. Donken är ingen höjdarmat med nödfallsmat. Men får duga under kriget..

Gjorde lite internet shopping idag från Nelly.com.. Ja de blev nagellack endast. Ville ha med vitt med de var slut. Fanns ju igår men tog slut idag. Fuck!! De fick bli de rosa.


Visst är det grymt läckert. de är som små pärlor man fäster med lacket. I love it!! Sedan besällde jag ett vanligt glitterlack. Gillar glitterlack ovanpå vanliga lacket, de både gör att lacket sitter fast mycket längre och de är snyggt.
I morgon är jag barnvakt till min lilla älskling Wayne medan Rebecca ska till sin mormor med Julia och fixa inför hennes mormors flytt. De ska köra lite grejer och så. Och jag ska stor gosa med Wayne och hoppas Marita kan kanske komma under dagen efter 11.00 då Wayne kommer, och kolla på vårat fina barnbarn. Ska även vara barnvakt nästa vecka då Rebecca ska på anställningsintervju vid Globen tror jag det var.
Vi får väl ta en tur ner med vagnen ner till stan och köpa ett Iphone skal som jag är grymt sugen på.. Det ska vara bling bling här vettu. Kanske får med mig karln för o klippa till honom där nere på stan. Hihi..
På kvällen blir det Yra med Johan och Johanna i Trosa om vädret är bra förstås. Och jag inte har den skitmage jag har idag!!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar