lördag 14 juli 2012

Kärlek..

God eftermiddag!!
Lilla fina, älskade Wayne är här och ligger nu i vagnen och sover middag här intill mig. Alltid härligt att ha den lilla krabaten här. Slukar varje sekund med honom. Han är min, bara min..hihi (skoja bara) Men tar gärna tillfället i akt och lånar honom mer än gärna. Det är kul, rogivande och mysigt.
Om ett tag kommer Marita och Juha och kollar in bebisen... Kan gissa att hon kidnappar honom från mig direkt. Den bruden är bebistokig <3 Och jag måste ju bara få skryta med min Wayne.. hihi..
Annelie och Stefan från Ödeshög är i trakterna och just nu på "Tom Tits" med sina döttrar och kommer förbi på en fika hos oss sen. Så otroligt roligt att fått kontakt med Min kusin Annelie igen. Har ju varit uppehåll sedan de flyttade neråt.

Wayne i sovande stund, mätt och belåten och sovit i ca 30 minuter. Tänkte väcka honom snart så han inte sover för länge. En liten powernap bara får lilla sötisen. Tycker att han kan flytta hit på heltid ;-) hihi... Ah, jag lånar så mycket det går istället. Mitt lilla hjärta <3

Målade naglarna i blått igår och så kom jag på vid ettiden att jag glömt måla tånaglarna.. heehe, så de blev till att måla dem till "Jerry Springer" Show!! Blått med glitter.. fräsigt va? Längtar till mitt nya pärllack.
Rebecca messa mig runt 23.00 igår och frågade ifall vi kunde byta kids idag, hon tog Julia och jag fick Wayne.. Bra byte tycker jag ;-) Vi pratade nämligen i tele på eftermiddagen och jag erbjöd mig att passa Wayne. Ni vet då kan man gosa och mysa <3 De större kidsen är inte så roade av att gosa med mamma längre.. Hehe, undrar varför?
Fick vykort från farmor igår, alltid lika roligt att få vykort. Idag är det ju mest internet och sånt så de är lite kul att få vykort.
Här får ni dagens väder.. Svenska sommaren i ett nötskal. Vart tog sommarvärmen vägen? Nä, vill man ha sol får man vackert åka utomlands verkar det som..
Nä, nu ska jag borsta hunden, fick nämligen en karda så han ska nu kardas och sedan ska jag sticka en tröja till Billy.. Haha, Nä, jag är ingen krontönt som sitter hemma och stickar och tvingar på mina kära skiten sen.. *asg* Finns det någon som stickar förutom mormor och farmor? Töntvarning!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar