onsdag 18 juli 2012

Apor på plan

God morgon, eller är det en God Morgon? NEJ!! Slumrade in strax efter "Jerry Springer" och väcktes av ett gäng vrålapor som gormade och skrek.. Vem fan spelar fotboll klockan 04.30 på natten? Gapa och skrek på sitt "jalla jalla" språk. Hade fönstret öppet så de lät ju som de var i sovrummet och gormade. Stängde sovrumsfönstret, men de hördes i varje fall. Ont i magen som jag har har jag inte lätt för att somna in ordentligt utan vaknar ofta. Efter detta gick de tyvärr inte somna om. Gick upp kl 05.00 och  gick ut med hunden. Trassel undrade väl på fan varför han blev väckt kl 05.00 för att gå ut och kissa.
Min nattsömn blev totalt 2,5 timmar..

Shoppa lite skönhetsprodukter på nätet här på morgonen.. Först ut en Lift Stick.
Sedan tandblekningspacket- So White och köpte även en Tandblekningspenna.. 
Men nu tänker jag lägga mig på soffan och titta på tv:n, känns inte troligt att jag kommer att somna ändå. Men jävligt uppretad är jag denna onsdagsmorgon av babianer på en fotbollsplan!!

Alias: Egogirl71

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar