onsdag 11 juli 2012

@ Home

Min "Sugardaddy" måste ha varit sur eller tyckt att jag är för bortskämd, något sånt måste de ha varit. Hur kan man boka, betala och skicka iväg mig på värsta överlevnads prövningar annars för??? Detta är inte OK!! Bara därför att han tvingat mig att överleva i ett tåg från vikingatiden, sprungit i skogen, bott i en bunker och ingen shopping... Så har jag snott hans VISA kort och helt sonika bokat en resa till värmen om några veckor. Man jävlas inte ostraffat med MIG inte!!
Här försöker jag med alla medel ta mig härifrån och hittar lyckligtvis en telefon, men någon jävlig Gävlebo måste ha snott telefonen, fanns bara en avklippt sladd.. Men de finns nog någon byfåne där i Gävle som tror sig har kirrat värsta "smartphone" nu!! Haha, måste bara messa honom det att Iphone är bättre..
 Billy hittade en len och stor, gosig???? Han sa pappa? Ja, tittar ni så ser man ju likheten.. Far och son? Billy gillade att krypa upp i "pappas"? knä och gosa lite..
 Jag och Marie vi tappade bort våra kids som vi hade med oss, men ahh det var skönt att ha slarvat bort dem. Vi hade ingen brådska med att leta efter dem i varje fall, utan vi drog in på närmsta fik. Blev ju både billigare och barnfria ett tag.
Eftersom vi slarvade bort ungarna någonstans i de där Gävleskogarna. Varför har gävle så mycket skog? Fick vi klättra över stock och sten, här var jag tvungen att gå över en djupt vattenfall eller bäck, va heter det? Vatten med stenar i var det i varje fall.. Väldigt ostadigt och vingligt.. Men de gick!!!

 Ja ni ser vilka snår och buskar vi fick gå i.. Vi bara gick och gick och allt såg nästan likadant ut. Bilden nedan är ett djur som har pucklar på ryggen, varför han har pucklar på ryggen kan man undra och jag undrar vad gud tänkte på när han formade den där? Tror Gud var lite bröstfixerad när han knåpade ihop den där!!?

 Förstår inte varför de finns för små hus i Gävle förr, bor det bara dvärgar i Gävle tro? Måste undersöka den saken lite närmare sen..
 Marie i svåra tider, börjar fundera på hur vi ska få in pengar.. Hmm..Marie påstår sig ha uppfunnit den bästa ideen, men jag påstår att det är JAG!! Marie har uppfunnit ett paraply av ett löv och jag en bikini.. Vilken är den bästa ideen? Det regnar och du blir blöt så va e bättre, jo av med kläderna och på med bikini eller tycker ni Maries ide är bättre? I så fall dra från min blogg..!!

Kolla in de tjuriga, bortskämda barnen som får äta korv med bröd istället för på lyxrestaurang.. Ni kallar mig bortskämd, va är inte dom dära då??? haha.. Smaklig Spis ungar!!
Barnen är hittade.. och vi tuffar  vidare med Polarexpressen.. För kallt de var de i den här kupen...
I morgon ska jag berätta om de allra svåraste och jävligaste utmaningarna min Sugardaddy skickat mig på.. No Money, No Funny!!

Vet ni vad, jag ska sova i min säääääng nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar