söndag 1 juli 2012

1 Juli

Söndag och veckans sista dag, det är till och med den 1 juli idag. Jippi nu har snart frihetens timma slagit och jag åker på mini semester till Göteborg i 2 dagar. Men inte först på onsdag förstås.
Detta har jag längtat efter länge men nu känns det nästan lite konstigt när det händer.
Bo på hotell, lyxa till det med bubbel o jordgubbar i bubbelbadet, roomservice, hotellfrukost och de viktigast av allt.. MADONNA. Jo, jag tänker slappa, sova länge på morgonen, mysa och bara vara. Jag tycker det är viktigt att man tillåter sig själv att softa – bara vara och njuta av sommaren och varann så mycket som möjligt. Tiden går så fort i dessa digitala tider när man lätt kan bli stressad av att det alltid måste ske något. Sen hoppas jag att det blir lite varmare också.
Sedan har jag, Alexsandra och Rebecca en liten planering om en Weekend i Stockholm. Hoppas bara de klickar med biljetter. Kommer bli mor och dotter dag med lite shopping och möjligen en hotellnatt med... (hemlis).

Vart har Lotta gjort idag? Jo, jag har sovit dåligt för de är så varmt i sovrummet och har man fönstret öppet hör man varje bil som far förbi. Värst är väl ambulanser och lastbilar.
Har slöat i soffan och så har vi varit hos Åsa och Alex. Vi har firat födelsedagar.. 4 st faktiskt i samma familj.. Åsa blev 40 år här i veckan.

Lite bilder från dagen...
Haha, ja vad säger man.. gömmer sig bakom en kvast med blommor.. Men de spelar ingen roll för du är 40 år och rynkorna går ej att dölja.. hihi Grattis bruttan <3

Kompisarna Tiger och Trassel fick äntligen träffas.. Var ett tag sedan.

Jump.. Noel hoppar för glatta livet..

Fika!!

Tiger var jättesugen på tårta men hans matte var snål och ville ha hela trtan för sig själv.. hihi

Skogspromenad när vi kom hem med Trassel..

Här blir jag anfallen av pissmyror..

Klätterapa..

Söta fina Trassel som fyllde 1 år igår.. Börjar bli stor kille nu!!

Tittade på en dokumentär om Madonna på TV4 Fakta kl 22.00, taggar inför konserten...
Badat Trassel har jag gjort också och kammat fin.. Nu ligger han i min famn och är inlindad i en fleecefilt.

Nu blir det lite slö TV  i sänghalmen och sen drömma om Madonna kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar