söndag 1 juli 2012

Kvällmys..

Vi var hem till Rogge och Suphannee och kikade på deras lilla bebis Casper. Så söt och mysig liten kille. Lik Rogge faktiskt. Blev bjudna på champagne och jordgubbar. Riktigt mys. Synd bara att det blev lite stressigt eftersom vi bokat bord på Barolo med Rebecca.  Här gosar jag och myser med Casper. Tror jag börjar få bebis nojja.. Vill ha en BEBIS!!!
Efter champagne och jordgubbar och mys med Casper åkte vi ner på stan och mötte upp Rebecca och Wayne för middag på Barolo. Edwin han fick jobba han..Igår festa han med Reijo och gjorde stan.
En sak har jag nu banne mig lärt mig, jag ska sluta med att beställa in mat som jag ändå inte kan äta upp på grund av att jag får kramper i magen. Skulle nöjt mig med förrätten istället och struntat i huvudrätten. Blir ju ändå mätt på en förrätt.



Nu är man hemma och är så där lagom slö och ont i magen. Ska krypa ner i sängen strax.. Haft en trevlig dag och kväll. Hoppas ni haft detsamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar