lördag 14 juli 2012

Fin besök

Haft besök av min urgulliga kusin med familj!! Gulliga barn de har och Annelies man är väldigt trevlig. Hoppas vi kan ses mera i sommar. Marita var också här, hon som rymde till Karlskoga för 6 år sedan. Juha han var hos en kompis och kolla på travet, så vi fick lite egentid utan karlar <3
Som tidigare inlägg dök Marita på Wayne och myste med honom. Vi fikade och hade hur trevligt som helst. Ni är så fina allihop..
Kör ett litet bildregn här från eftermiddagen idag eftersom jag har ont och ska ta en powernap innan jag fixar mig för Trosa Yran med Wifey och Johan. Johan är DJ där också. Min Sugardaddy ska bjuda på fin middag där i Trosa.. I love him <3

BILDREGN ---------->










Ja de var nog mer Marita som satt barnvakt den här gången ;-) Kelgrisar <3
Nu blir det powernap för mig i en timme så jag orkar med TrosaYran.. Dagen igår gjorde mig off idag som alltid..

Gör en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar