söndag 29 juli 2012

Skärholmen

Är fortfarande vaken fast klockan snart är 02.00 på natten. Har värsta förkyldningen så jag har sovit några timmar här från kl 18-20 och så blev jag väckt av att det var dags att grilla lite korv med bröd. Ingen var speciellt hungrig. Sedan har vi kollat på film, först ut var en film som var hur fjantig som helst att jag hellre satt och lekte med mobilen. Den hette "Jack and Jill" andra filmen stängde vi av efter 20 minuter och den hette "Någon annanstans i Sverige" och var asdålig, den tredje filmen vi satte på var "Studio Sex" och den var bra men vi satt mest och slumra till den filmen. Får väl se om den i morgon.

Eftr vi grillat korv med bröd slängde vi på några vedklabbar och visst är det mysigt med glöden som lever sitt lilla egna liv.

Vad har vi gjort under denna dag, jo vi har varit i Skärholmen och där möte vi "Johanna med största sonen "Sami" av en slump. Hade ingen aning om att hon var där..
Sedan gick vi runt och kollade lite på reakläder (sommarkläder) till grabbarna. Känns inte som jag vill slänga ut flera hundra för en t-shirt eftersom sommaren ändå inte verkar vilja komma.

Den översta är ett linne till mig och bilden till vänster är Marcuz kläder shorts för femtiolappen och han fick 2 par  smt en t.shirt för 50 spänn.. Till höger är det tre t-shirtar till Billy där den helsvarta kostade 30 spänn och de övriga två 50 spänn st. Men de är skumt att de inte finns så mycket rea för grabbarna utan mest kärringkläder och flickkläder. Trist..!!


Jag är som sagt dunderförkyld och har fått bihållsinflammation IGEN!! Och denna gång är värre eftersom jag är förkyld med. Glömde nässpray hemma så de första jag fick göra var o springa till Apoteket. Därefter så var jag hungrig som en svältande varg från Kolmården. Så vi åt Libanesisk mat och kl var runt 15.00 så därför var vi inte hungriga framåt kvällen så de räckte med korv o bröd.. Grabbarna hade med käkat på Donken rätt sent efter de varit på badhuset. Julia åt hos en kompis.

Hittade ett par söta skor på "Din Sko" som också var på rea. Söta små fossingar jag fick nu va? haha..
Beställde 2 st nagellack för ett tag sedan och nu kom dom igår. Men hämtade dem idag..
När vi var på H&M så köpte jag hårshampoo, balsam, duschtvål och på din sko köpte jag hälskydd eftersom mina fina Replay skor var något förstora och på bilden ser ni även nagellacket jag beställde. Ska måla på det i morgon om jag pallar, så ska ni få se något grymt läckert.


Men nu är klockan alldeles för mycket och jag är trött. Ska lägga mig och småtitta till tv:n där uppe i min gosiga säng. Undrar om man får hela familjen där i natt också?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar