söndag 15 juli 2012

Skitväder och resten också

Hej på er!! Känner mig inte munter alls idag, har en grym smärta som inte går och beskriva. De gör ont, fruktansvärt ont. Men vägrar akuten också. Finns ändå inga läkare där. Bara sommarvikarier (om ens det). Väntar till i morgon.
Blir soffläge för mig och min Mac samt TV:n.. Går knappt att gå eller röra sig. Har varit jobbigt sedan i fredags, men i morse började den riktiga grymma smärtan. Tabletter hjälper inte. Och vill inte ligga inne med morfindropp heller. Livet är skit dessa dagar.
Inatt så smygfotade jag Trassel och Marcuz när de sov sött.. ZZZzzz Kom inte i säng fören vid halv sex i morse pga smärtor. Så jag blogga lite då. Kolla in sjusovarna, dock söta saker <3

Sömntutorna som snarkar medan mamma är vaken.. Ska nog lägga mig en stund snart!! Är trött som få!!
Fick en present av mina söner idag också. Mobilskal till min Iphone. Älskar bling bling.. Hihi.. Fina va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar