torsdag 19 juli 2012

Dagens bilder

Idag när jag var vid kyrkogården så såg jag en orm..En snok tror jag de är.. Den var lång och den satt med vad jag tror en groda i gapet.
Fy va läskigt. Har aldrig sett detta tidigare.. Tog bilder på den. Ser ni hur han tuggar i sig den...??? Denna låg vid en gravsten på kyrkogården. Här får ni lite bilder från idag!!



Trassel och jag gick en lite längre promenad i skogen när jag kom hem från kyrkogården.. Behövde skingra tankarna lite..

Rosor från tomten som jag även la vid pappas grav..

Marcuz hade bakat en paj till mig när jag kom hem <3 Han hade vart ute och plockat smultron, blåbär och hallon. Den var jättegod och min kille är en hejjare på att göra gofika <3

En latte Macchiato tog jag mig när jag kom hem..

Ångest remisser från läkarbesöket :'(
Lärt mig göra svartvita bilder med vissa delar av färg.. 
I morgon ska jag hämta mitt paket från posten.. Något skoj i varje fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar