söndag 29 juli 2012

Lackat

God kväll/natt, jag är vansinnigt trött och förkyldningen hänger fortfarande med. Ska krypa till kojs strax och ligga där och titta lite på tv. Måste först ut med Trassel i regnet. Tror inte han är sugen på det, precis som jag inte är.

Har faktiskt inte gjort mycket idag mer än vart på Ica Maxi i 2 omgångar. Fick åka 2 ggr pga att jag glömde att gå in på Apoteket och köpa linsvätska. De man inte har i huvudet får man ha i benen..

Idag målade jag på mitt nya nagellack och mina naglar ser ut som godis nu..hihi.. Har köpt den femte boken som kommit ut av"Katarina Janouch" och heter "Modershjärtat". Första boken heter "Bedragen", andra boken heter "Systerskap", tredje boken heter "Hittebarnet" och den fjärde heter "Tigerkvinnan". Alla böckerna är jättebra. Läs dem!!
Fick även ett grönt nagellack, ett orange och ett ofärgat lack.

Godisnagellacket som jag kallar det för är ett grundlack med rosa och sedan så är det pyttesmå pärlor som man höäller på nagellacket och trycker fast lite lätt med fingrarna. Ser faktiskt riktigt häftigt ut.. Coolt va?

Sedan åkte jag hem till Johanna och fikade och snacka goja om "DIG" kanske? haha.. vem vet ;-)
Hon har ju som sagt flyttat till ett fängslande vackert ställe långt ut i skogen..


Här i denna bunker bor hon.. Alla som vill hjälpa henne skicka gärna ett bidrag så hon kan få ett bättre boende och slippa dela rum med stora feta äckliga spindlar.
Blir inte längre blogg än så här idag för jag ska titta på film.. Hoppas bara det inte är något barnsligt skit igen..!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar