söndag 1 juli 2012

Hiss och Diss..

HISS: Madonna och Göteborg på onsdag.. 3 dagar kvar!! Längtar ja något..!!

DISS: Här tänker jag dissa en person som är läsare utav min blogg!! En mytoman och falsk som bygger upp historier pga att du säkert har för lite att göra om dagarna. Avundsjukan måste vara bedrövlig för dig? Men DU ansträng dig lite och lyft på röven och gör något för dina egna nära och kära istället för att kritisera om att jag tar hand om dem jag tycker om. Du vet jag får höra ALLT detta!! Lägg ner och umgås som folk med dina medmänniskor så lär du säkert bli frisk där uppe också!! Livet handlar om att ge och ta, tar du bara lär du inte få något tillbaka tillslut. Nu är jag tom jävligt snäll som inte går ut med namn här. Tänk om jag inte är snäll nästa gång!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar