lördag 7 juli 2012

MDNA TOUR 4/7 2012

Här kommer Madonna.. Förbandet började kl 21.00 och var en DJ, som jag inte ens hört namnet på förut. Han står och trycker på en knapp och klappar sedan händerna ovanför huvudet i 30 min. Skit dåligt..!!!
Men Madonna, henne fick vi allt vänta på..
Klockan 22.00 hade publiken börjat bli ordentligt otålig och spridda busvisslingar spred sig över arenan. Klockan 22.30, en och en halv timme efter utsatt tid, intog stjärnan scenen.
– Hur är läget Sverige, sa hon..
Mitt i konserten uppmanade stjärnan publiken att skrika "chabala jao". När responsen uteblev svarade popdrottningen med att skälla ut Ullevis publik.
– Är ni tröttna? Vill ni gå hem? Okej era "motherfuckers" chabala jao. Säg det: chabala jao, vrålade stjärnan.
Publiken svarade - genom att lämna showen i förtid.
– Galna svenskar, sa Madonna.
Hundratals personer lämnade arenan - besvikna och arga på stjärnans prestation.
– Vi gick för att hon var värdelös. Det var det värsta jag varit med om. Det var alldeles för lång väntan innan. Hon levde inte alls upp till mina förväntningar. Det var oproffsigt..
För mekaniskt.. Många vill höra gamla låtar också. Det fungerar inte att bara leverera det senaste.Här är hennes Intro.. Bra eller?



Sedan följe dessa...

Lite bilder, dock inte så kanon eftersom de är filmat och fotat med mobilkameran..





 Madonna konserten var helt enkelt urusel, den sämsta konsert jag någonsin varit på!! Fy, fan!! Besviken blev man. Danne och Linda som även dom var ner för att se p Madonna lämnade konserten tidigare.. Ja så usel var hon.. Vi drog ut tillsammans och tog en drink på "Scott John Pub" istället..
Sedan var det dags att gå till Hotellet för att lägga sig och sova.. Gud så skönt. Fy, fan Madonna du var hemskt dålig!!!!! Kräks!!!


Denna Konsert får ingen champagne flaska av mig utan endast ett glas utspillt billigt rödtjut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar