lördag 7 juli 2012

Kvav lördag..

Lite mellansnack här medan jag laddar ner Madonnas videos, som någon varit och tryckt bort..GRR* Får börja från början med ena videon.

Är ju hemma men kommer ge er återblickar emellanåt i 100%. Nu kör jag lite vad som hänt under dagen idag. Vaknade och var rätt seg, är ännu segare nu.. Fuck, fuskat med dessa --->
Dessa ska drickas till frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellanmål, kvällsmål, mellanmål och nattmål.. Om jag får i mig 1-3 st per dag vore ju toppen.. SUCK!!
Vid 13.00 tiden kom Rebecca med lilla Wayne som ska sova kvar här tills i morgon. Rebecca och Edwin ska jobba. Rebecca var även över igår och grilla "Ribs" med oss så man fick en dos av Wayne då med, dock var han lite knorrig igår kväll, säkert lite övertrött. Men va gör de, lite babyskrik i huset igen är faktiskt lite mysigt ändå..
Bild från idag.. Världens finaste!!
Från igår kväll då vi myste på altanen.. Gooooos!!
Idag har vi även haft besök av Johan och Johanna med deras kids Viktor och Rasmus. Fikade och hade allmänt trevligt på altanen. Det är väldigt kvavt idag. Inte så mycket sol. Men de börjar säkert regna ikväll.


Tack för trevligt sällskap.. <3
 Frågade vilket lag som är bäst.. Här får ni svaret från 118118...

Ja där ser man DIF alltså.. Så kom igen nu DIF mot Assyriska här i tälje.
Nu ska jag lägga mig en stund i soffan medan Madonna videos laddas ner.. Wayne slaggar han med så får väl passa på jag med ;-)

Tjao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar