tisdag 17 juli 2012

Barnvakt

Hallå där!!Har ni saknat mina inlägg? Tyvärr är det så att jag solar, badar och dricker pina colada, grillar, springer barfota i gräset.. Dagarna är så varma och nätterna är så heta..
Hahahaaahaha, fy fan vilken önskedröm.. Det är ju ingen sommar i år. Tänkte på när jag och Marie funderade lite på att tälta i Skara.. *ASG* Jag tälta? halleluja, de hade slutat i katastrof. För min del är de idioter som tältar i regn. Varje år som vi varit i Göteborg och sett de stackars tältarna så har vi bara skrattat åt dem.. Dårar alltså!! Minns även de året som Åsa och Alex skulle tälta, de slutade med att de veckan efter köpte sig en husvagn.. haha..
Tråkig sommar de är.. Inte att jag åker till nån strand. Finns de nån som gjort de än?

Igår så var Alexsandra här och målade, Rebecca stötte jag på utanför trappen när jag pratade i telefonen. Då kom hon bara knallade där med lilla Wayne.
Tycker de är underbart när de bara kommer och går, de är alltid välkomna och komma och gå som de vill här.
Igår så målade Alexsandra altanen, vår nya lilla lärling <3

Jag och solstrålen Rebecca satt och pratade samt tittade på Alexsandra som var nästan lika jobbigt som att jobba själv.. haha..

Mor och son pusskalas.. Gos <3
I morse kom Edwin med Wayne runt niosnåret och lilla plutten var så sött och bara låg och skrattade. Vi hade en liten pratstund och han jollrade om mamma och pappa.
Så här glader är man när man får komma hem till "mormor" =)
Jag och Wayne gosar.. Man pussas hela tiden på en sån här gobit..

Snuttis tar tillfället i akt att gosa när han är tyst, annars så vågar hon inte.. hihi



Vid fem kom Rebecca och timmen efter kom Angelica med en jacka som jag köpt av henne till Julia. Helt ny och oanvänd för 100 kr. Trassel fick ADHD när Diva kom som vanligt. Snurr snurr runt runt, men inga spillda kaffekoppar denna gång.
Eftermiddagen så la jag mig i soffläge och knallfall slockna jag direkt och kom inte upp fören närmare 23.00. Har haft ont och så idag och de tar på krafterna. Kunde inte bära Wayne längre stunder, men de behövdes inte så mycket heller för han var nöjd med tillvaron ändå.
Han älskar TV har jag märkt, måste nog köpa ett babygym till honom..

Ja de var min dag det, sur på väder och vind är jag!! Något fruktansvärt!! Grr****


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar