måndag 9 juli 2012

Hej då Götet

Många inlägg blir det eftersom jag inte hunnit med att blogga så mycket.. Här kommer vår sista timmar i Göteborg och resan hem..
De första jag vaknade utav var att en kranbil stod utanför mitt fönster och lät illa.. Grr* Inte kunde jag smygröka heller när den där hängde utanför mitt fönster. Så jag fick vackert gå ner och ut och röka min morgoncigg.
Passade även på att ringa min läkare om telefontid, hade ju ganska jobbigt med kramper och trötthet i Göteborg. Han skulle ringa runt 14.00 tiden. Sedan gick "min Sugerdaddy" och jag och ner för att äta sista hotellfrukosten.
Hotellfrukost i massor, svårt att välja av allt de goda..

Min tallrik med ägg, äggröra, bacon, prinskorvar, gurka, tomat och ananas, juice och 2 muggar kaffe..
Här Checkade vi ut från Elite Park Avenue Hotel och de kändes lite sorgset, för har ju haft en trevlig semester där med min hjärtevän. Älskar förövrigt Göteborg, skulle absolut kunna tänkas bo där.
Väntade på att personalen skulle köra fram bilen åt oss. Ja, de tog hand om bilen och parkerade den när vi kom. Personalen som kom med min bil gillade min "tagg" på bakluckan..
Min "Bitch" tagg.. hehe..
Sedan började bilfärden hemåt mot Stockholmstrakterna. Bye bye Göteborg.. Snyft!!
Medan vi åkte hemåt kom meddelande från Billy att han ville ha polkagrisar från Gränna, de ligger på vägen hemåt. Och vi svängde förbi och köpte polkagrisar till kidsen.
Massor av polkagrisar..

Polkagrisar görs i Gränna ;-)  
Vi drog en repa förbi Ödeshög för att hälsa på min kusin Annelie med familj. Så kul att träffa dem igen.. När vi var där så ringde min läkare och vi gick igenom hur jag mådde och fick mer piller..
När ska detta helsike ta slut? Annelie och hennes familj ska upp till Stockholm och hoppas de hinner med att komma förbi här.. Tack för jättegod paj och kaffe <3
När vi kom hem fick vi storfrämmande av Åsa och Alex med barn och Rebecca och Wayne..

Vi grillade "Ribs" för de var så himla mysigt väder.. Och de är så mysigt att låta brasan brinna efter grillningen.. Mysfaktorn är "HÖG" på hemmaplan.. Fredagsmys alltså!!

Och så fick Marcuz sin Kanin som han önskat sig så.. Han tog över den från Wilma eftersom de inte riktgit har tid med den och jag har lovat Marcuz en kanin.
Så nu var allt bloggat om vår vistelse I Göteborg, älskade Göteborg.. Kärleksfulla stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar