fredag 20 juli 2012

Hollywood

Hej alla läsare..
Jag är så förbaskat trött. Så fort jag sätter mig ner så nickar jag till med huvudet. Sov 2 timmar i natt. Väldans mycket att fundera på. Var ner på sjukhuset idag och tog prover. Åtta st rör med blod tog de.. Vampyrer som jobbar där i provmottagningen tror jag.
Efter blev jag så trött, verkligen vansinnigt trött. Körde från sjukhuset ner till stan, och jag höll på att somna till flera ggr. Sköterska sa också att jag kunde bli trött eftersom de tog så många rör. Ena röret linda de in i foliepapper? hm..
Egentligen orkar jag inte sitta här och blogga. Försökte ta en powernap men kunde inte riktigt varva ner.
Efter proverna på sjukan så åkte jag ner till stan för att träffa Johanna och vi skulle träffa "Robinson" profilen och "Svenska Hollywood frun" Isabel Adrian. Johanna och Isabel var med i samma "Robinson" år 2005?

Vi diskuterar hår :-)


Detta bjuder jag på idag för jag somnar snart sittandes här.. 
Hoppas jag får sova i natt, och HELA natten utan att grubbla...!! 
Här pratar vi om hår och frisyr samt hårfärger.. Tjingeling..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar