fredag 31 december 2010

Året med Pink Champange (Lotta)

Året med mig alltså är nog inte så jäkla intressant ändå. Jag har gått igenom bloggen och bestämde mig för att ta första inlägget varje månad. Alltså 1 jan, 1 feb och så vidare. Förklarar lite under resans gång. Ja, finns inte så mycket mer att säga utan jag kör igång helt enkelt. Jag pallar inte att lägga upp det i olika kategorier eller månadsvis i i flera inlägg så vi kör allt i ett svep.

                               

fredagen den 1:e januari 2010

Det är krut i farsan :)

Pappa han är minsann en krutgubbe han.. :)
Från operation till "Post-op" i ett dygn, och sedan så hamnade han på "IMA" som han skulle ligga på i 3 dagar. Men det gjorde inte pappa utan han blev överflyttad till avdelningen i stället pga att allt har gått så bra och han repar sig otroligt snabbt.
Hoppas nu bara att det fortsätter så och att det inte blir några bakslag.

Jag har världens bästa pappa, vet ni det? Jag vet :)

Puss

(Mitt eller min familjs år fick inte en bra start. Dagen innan nyår opererades min far för bukspottkörtelcancer. Så förra årets nyår befann jag mig och mamma mestadels på sjukhuset i Huddinge. Resterande av min familj åkte till Sälen. Skulle jag med ha gjort om inte detta hade hänt. Men de fick åka utan mig. Men de var nog lika bra för jag hade nog inte varit så toppen mamma om barnen hade varit hemma under denna hemska vecka som far låg på sjukhus).

Januari månad skrev jag 50 inlägg.




måndagen den 1:e februari 2010

SÅLT!

Nu är radhuset sålt :)) Den lycklige blev Nettan Oja..
Nygift och nu blivande radhusägare :)) Grattis till nya boendet.

(Hjälpte en vän med att städa ur hennes radhus och hjälpte henne att sälja radhuset. Haha, minns att det ringde en hel del skumma personer. Till och med Mäklare ringde och ville hjälpa mig att sälja radhuset. Hade vi valt mäklare så hade vi ju kontaktat en sådan redan från början). 

Februari månad skrev jag 43 inlägg.




måndagen den 1:e mars 2010

handledarkurs

Den 12 mars börjar jag och Alexsandra en Introduktionskurs för handledare och elev.
Och i mitten av april börjar det hårda jobbet för tösen som ska börja läsa teori.
Köpte ett paket där det ingår:
Komplett teorikurs inkl matrial.
Dataövningar
Körkortsboken
Teori-CD med ljud
Teori-CD utan ljud
10 körlektioner
Riskettan
Gillingbanan
Så nu kommer en till galen Hedström:are ut på vägarna och härjar.. VARNING ALLTSÅ!!

Föresten "dude" så var det ju de därmed en cab åt mig i sommar ;) Vad tycks om den här?



BMW Z3 1,9 Cab 140 Hk... Finns på blocket nu.. Kika på den och, och, och vad säger du? *blink*
(Detta var en helt underbar semester och väldigt välbehövlig sådan också. Längtar tillbaka).

Augusti månad skrev jag 35 inlägg.





torsdagen den 2:e september 2010

Grattis på 12 års-dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar