måndag 1 november 2010

Det kryper

AAAAAHHHH! En spindel kryper towards me! (trötthet som orsakar Silvstedtsyndrom).
Tro mig, mitt hus är en djungel, det kan vem som helst intyga... men borde inte allt med över fyra ben vara dött den här årstiden?
Nåja, ett tecken på att sommaren kanske inte är slut ännu.
Jag måste hålla ena ögat på honom hela tiden annars blir jag alldeles nipprig.


Tänkte informera om en ny kategori som jag fantasifullt har döpt till Första gången. Det ska inte stå om oskuldserövringar utan mer första gången jag hoppade från femman, snattade och första gången (och sista!) jag bakade en tårta.


Folk må tycka att jag överdriver hela min kategorimani och de kanske dom har rätt i, men jag har en pedant och kreativ ådra som måste bli tillfredsställd. Sen kan jag hålla med om att istället för att det blir städat här och bloggen får en fin nischad struktur så blir det nästan lite rörigt. Men sån är jag; rörig.


Nu haar jag lagt min stackars döda mobil på laddning och när jag pussat klart på den och fått min beskärda del av strålning så ska jag ringa ihjäl er.

Nu vågar jag inte skönja er med mina vackra och innehållslösa ord längre för spindeln är utom synhåll och det kryper i hela mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar