torsdag 2 december 2010

Fina minnen

Ungarna har varit ute i snön och åkt pulka, snowracer och stjärtlapp. Nu är de inne och värmer varm choklad. Det är väl ett kärt barna-minne är man kom hem och var alldeles stelfrusen efter en dag i pulkabacken och mamma värmde choklad och bullar. De var härligt.
Tänkte faktiskt på pappa häromdagen när jag hörde "Teddybjörnen Fredriksson" med September. Tårarna rullade från mina kinder.
Förra julen fanns aldrig den där julstämningen, jag var så nere pga beskedet om att pappa hade drabbats av den förbannade sjukdomen "bukspottkörtelcancer", en av de jävligaste av cancersjukdomarna. Dagen innan nyårsafton opererades min älskade pappa. Det var en jobbig tid för alla som följde. Än idag vet vi aldrig är eller om cancern slår till igen. Men han är duktig min pappa, och min fina mamma är också världens bästa mamma.
Det här är min Teddy-Björn Hedström som jag
fick av mina föräldrar i september i år när jag låg inne på
operation. Han var mitt sällskap då och nu.


Det här är Mimmi och har också en stor betydelse
för mig. Denna Teddybjörn har tillhört min bortgångna lillebror.
Saknar <3



Lyssna på den här och jag lovar att många av er får fina minnen från eran barndom. Detta är kärlek <3

Ta hand om varandra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar