torsdag 1 juli 2010

Smekmånad

Jag läser om Daniel och kronprinsessan Victorias smekmånad i Söderhavet. Jag är väldigt glad för att Daniel och Victoria får en bröllopsresa för flera hundra tusen.
Dessa två har varit ett par i 8 år? Och har alltså inte kunnat, även om de velat förlovat sig för länge sedan. Men när de fick tillåtelse av Kungen att gifta sig var stackars Daniel Westling tvungen att ge upp sitt livsverk - gymmet - och får under inga omständigheter få någon inkomst.
Nej idag gläds vi med Victoria. Och Daniel såklart. Nu kan de go crazy bland höbalarna mest dom vill. (låter nästan lite porrigt hehe). Och dessutom blir han PRINS också - finst ska det vara! "Men det är bara ett plus - Störst av allt är kärleken" som Daniel så ödmjukt sa i sitt kärleksfulla tal - till Victoria. Kärleken är väl vacker.
Daniel Westling f.d gymägare och f.d lakanknytare till Vickans fönster i tornet har nu fått sin prinsessa. Vackra är de tillsammans iallafall.



Igår hade ett väldans (läs ironiskt) givande samtal med min läkare om mina smärtor i magen. Måste komma dit för besiktning igen i nästa vecka och de kan inte vänta till den 20 juli. Han babblade om mera mediciner och en ny operation. Kan ju tala om att igår blev jag väldigt deppig och är inne igen i en sorts flum av Oxynorm. (Oxynorm
har en kraftigt smärtstillande effekt). Börjar kännas ruggigt jobbigt när detta aldrig får ett slut. Ja jag är nog bitter..
Således har jag fått andra saker gjorde såsom att hänga tvätt, städa,pratat med pappa,Gnesta-Jenny,fikat med Johanna, tagit spruta, varit med Billy på VC och han hade halsfluss och envisats med att putsa fönster trots att jag vet att jag får ondare av allt ståhej.

I morgon om det nu blir fint väder har jag lovat barnen att det blir stranden. FY SATAN för och se alla miljarder foppatofflor i ännu fler kulörer, skrikande barn, arga morsor, svettiga karlar och ingenstans att ligga. Men det blir mitt öde imorgon, hoppas att vi kompenseras med en snygg man. Strandragga är min lott i livet om ni inte visste det, och det visste ni inte. Jag gör det, och jag utsätts för det. Tyvärr brukar jag mest dra till mig riktiga raggare som har bockskägg och en ickefrisyr; TinTin blandat med Partille Johnny eller halvflintiga fjolliga fikusar som inte vågar krypa ur garderoben och ha mig som en täckmantel.. Punkterar läs i ironi!!
Nä i morgon ska jag sola, bada, mysa och ha picknick med mina älskade kids.
Således kan jag inte underhålla er min trogna lilla läsarskara men förhoppningsvis sitter ni inte här och häckar i värmeböljan i morgon ändå!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar