söndag 26 december 2010

Min Julafton

Min julafton var helt underbar, nästan så där som i sagorna. Det bästa var att se mina föräldrar stråla. Eller vi säger så här om man jämnför med förra årets jul, när pappa fick veta att han hade cancer och skulle läggas in för en stor operation dagen före nyår. Den julen var inte som den här. Den glädje, värme, kärlek som var igår var en jul jag kommer minnas länge.
Att se mina nära och kära stråla av glädje är det finaste man kan uppleva. Det kallas KÄRLEK.
Lägger in bilder på min underbara jul och i morgon berättar jag vad tomten gav mig i julklapp.
Dukat julbord.
Kallrätter/fisk/sill/ägg mm.
Kötträtterna/köttbullar/prinskorv/sylta/janssons frestelse mm.
Julskinka
Alla njuter av julbordet.
Ät och må gott.

Barnens julbord.

En knasig tomte.
Hej tomte gubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara
Mina älskade barn
Julgranen
Ett berg av julklappar
Julia fick en mysig filt med DIF
Alexsandra fick en fotoskrivare
En riktig stor sopstation av paketpapper och kartonger
Dukat för julfika
Fika

Detta var vår jul i bilder och det var många skratt och även tårar, glädje och barns tindrande ögon.

God fortsättning på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar