torsdag 9 december 2010

Najs

Hej! Har varit en upptagen kvinna idag! Host! Jag ska sluta ursäkta mig för att jag inte hinner blogga, men ni finns alltid i mitt medvetande . Speciellt nattetid.
När vi alla är nakna. Lekandes kurragömma. Hu vad jag svamlar.
Idag har jag dansat Hej tomte gubbar slår i glasen. En riktig bra dag och timmarna har bara flygit iväg.
Idag kom Pia och hälsade på och henne har jag inte träffat på evigheters evigheter. Jättegullig och jätterar tjej. Fikade och snackade igen flera år.
När hon åkte hem kom "SSK" fånen Laila för att lämna jultidningarna som jag glömde igår ja, julstressen ni vet. Skyller på den.

Därefter var det iväg för och hämta 3 stycken DHL paket igen, men den här gången kom de till samma postkontor. I morgon ett nytt att hämta.

Idag kom mitt efterlängtade paket från "Fyrklövern" innehållandes min kaffeservis och en del andra delar till matservisen. Men glöggsetet fattades.. Hm, kollar läget i morgon om det.


Ska tacka M.K för hjälpen med att få Marcuz att starta i Djurgårdens ishockey, så på lördag morgon börjar Marcuz att spela i "Djurgården" och kommer att träna 2 dagar i veckan varje vecka. Gissa vilken kille det är som är lycklig..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar