torsdag 16 december 2010

Pimpad gran

Fick en ide om att skaffa mig en fin kungsgran  och ljusslingor i blått, rött och gult och ungefär 250 julgranskulor i blått, rött och gult. Glitter i samma färger, någon som hänger med här och förstår vad jag är inne på för spår? Jävligt överpimpad DIF gran ska det bli och det gillar vi! Några fina DIF kulor måste ju pryda granen också.
Läckert eller hur?

Hur som helst så har jag införskaffat mig massor av julgranspynt och så köpte jag julkort. Det var några år sedan som jag skickade iväg julkort. Tänkte slå slag i saken och skicka några i år.
Handlade pepparkakshus så Marcuz får bygga ett pepparkakshus i morgon. Snabblim är ett måste för att få huset att sitta ihop. Det där med smält socker funkar inte. Snabblim är perfekt att bygga ett pepparkakshus med och klistra fast alla nonstop med. Så jobbar familjen Hedström!

Dejtade idag med Wifey-Johanna och det var härligt att träffa henne igen <3
I morgon ska jag sällskapa med Pia och vi ska åka till Västberga en sväng.

Sov Gott i vinterparadiset!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar