fredag 31 december 2010

Mitt sista inlägg år 2010

Sista inlägget för i år. Det känns verkligen skönt att avsluta år 2010 och börja om på 2011.
2010 har inte gått i hälsans tecken för mig eller familj, släkt och en del vänner. Men det måste år 2011 ändra på. Klockan 00.01 börjar mitt nya liv.
Om allt blir bättre år 2011 så har jag en önskan... Vill jag ha datumet 11-11-11...!!!??
Nu ska jag göra mig i ordning så jag ser respektabel ut så här på nyår. Därefter ska jag börja göra i ordning hummern som vi har till förrätt och så oxfile till huvudrätt. Kommer alltså bli ett par timmar i köket. Men jag gillar att ha bjudningar och laga god mat. Efterrätten är redan klar och Julia och jag har även dukat borden. Julle dukade barnens bord och jag de vuxnas.


Nyårsbordet som jag dukat..
Nyårsbordet/barnbordet som Julia har dukat så fint..


Jag önskar er nu alla ett riktigt gott nytt år.. 
Var försiktiga med alkoholen och raketerna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar