onsdag 22 december 2010

Bra framförhållning!

Jag är så fruktansvärt trött nu så det är helt sanslöst... jag brukar aldrig vara trött. Men de sista 2 veckorna har jag varit så makalöst trött och känt mig allmänt hängig. Allt beror på operationen, känns så hopplöst på någotvis. Har alltid sett positivt på operationerna men den här gången går det inte. Jag kan inte hoppas längre att jag ska bli bra.
Måste nog lägga mig tidigt ikväll...

Jag har nämligen sagt att jag ska fixa me allt i år... matlagning etc. Det mesta är klart, fast får göra en ny "Barn Jansson" i morgon, vi blev sugna och tog den till middag idag. De flesta julklapparna är kirrade. Bra framhållning!
Så jag måste upp med tuppen imöra så jag hinner med allt!
Imorgon är det uppersittarkväll och MYS! Och julskinkorna, kalkonen ska griljeras. Älskar dan' före dopparedan' och all kärlek <3 Kan det bli bättre?
Vem kollar på Bingolotto, räck upp en hand? Jag ser på det. Det är lite av en tradition. Jag tycker det är mer jul dagen innan än på själva julafton, det är så mycket ömhet, mys och ja ni vet.

Önskar eder alla en angenäm kväll/natt!

För det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar