tisdag 14 december 2010

Midnatt råder

Ni undrar nog vad jag gör uppe klockan fyra på natten. Jag var jättetrött förut och är det nu också, men kan inte sova. Varför? Jo, har sjukt ont och ingenting hjälper. Mår också fruktansvärt illa och de är antagligen pga av smärtan. Jag har bara väntat på den här bomben av smärtor och nu kom den.
Det är hopplöst att försöka sova ens för det kommer inte att gå.

Midnatt råder, tyst det är i husen,tyst i husen. Alla sova, släckta äro ljusen äro ljusen. Tipp, tapp, tipp, tapp,
tippetippetipp, tapp, tipp, tipp, tapp. Endast jag är vaken och tvättmaskinen och torktumlaren förstås. Passar på att tvätta mitt i natten.

Ska nog gå och duscha. Ska följa med Marcuz till skolan i morgon bitti eller om 3,5 timmar för att ha utvecklingssamtal. Därefter har jag läkarbesök som tur är.

Fortsätt att sova gott allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar