söndag 19 december 2010

Helgen

Nu är den förbaskade hysterin igång igen. Tänkte summera helgen som var. 
I fredags var jag med Pia och värderade hennes bil i Västberga, sedan lite skvallerfika hemma hos mig. När grabbarna kom hem efter skolan var det pepparkakshus-bygge. Tjejerna gjorde finfina pepparkakor med glasyr.

Fredagen övergick till lördag och Marcuz hade hockeyträning kl 9.00 i ottan. Marcuz är riktigt grym på skridskor. Sveriges snyggaste hockeykille och de är min son det. Nu är det jullov även för små hockeyproffs.

Efter hockeyn var det dax för julshopping och att bege sig ut bland hysteriska människor. ALLA SKA VARA ALLMÄNT JÄVLA JOBBIGA. Suck.
Vi drog till Kista shoppingscentra, men först en avstickare till Sumpan. Julklappar till barnen i massor, men det fattas ännu.
Det är tur att vi har en liten Nisse som älskar att slå in julklappar, själv hatar jag det!


En hel del paket blev det, fast inte klart än. I morgon ska Alexsandra och jag skörda nya jaktmarker.
Runt 24.00 tiden fick Julia och jag ett ryck att klä julgranen. En fin DIF gran.
 


Idag blev det en tur till Media Market och köpa en julklapp och så lämnade jag tillbaka en julgransslinga som jag fiick med mig fel färg hem av. Nu har jag fått rätt färg.
Det var min helg i korta drag, är slut och trött nu, så sängen för mig gäller.
Nanni Nanni
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar