onsdag 8 december 2010

Kallt ute men varmt i hjärtat

Det är ungefär hundratusen minusgrader där ute. Jag känner mig som en karaktär i "The Day After Tomorrow". Den här jävla kylan äter ju upp en. Hur som helst så är det is is iskallt!!
Var och hämtade 4 stycken packet från DHL som har dumpats av dem på fyra olika ställen, alltså 4 olika postutlämnare. Tog en timme att hämta skiten! Och det var kallt dessutom.
I morgon ska jag snurra efter 2 packet till från DHL. Gaaahh
Var sedan hem till Laila för att hämta jultidningarna, jag betalade dem och gick hem utan dem.
Mitt minne är som en julkalender - full av luckor..

Satt idag och tittade igenom en massa minnen i form av kort, de där urgamla pappersfotona. Juletider som de är så ska jag bjussa på några gamla bilder..


Mina söta ungar som små tomtenissar.. Julia till vänster, Marcuz i mitten och Billy till höger.


Ett tag körde sonen emo stuket, de var tom svart kajal runt ögonen.


Marcuz, Julia och Billy.


Lilla Julia


Billy i sin "Beckham" frisyr och lilla Mackan.


Jag heter Sara Alexsandra Snuttis Hedström


Marita (barnens gudmor) med Billy.


Markolioo och Rebecca.

Från inspelningen med Markolioo..


Reijo mina kids pappa, här snygg som fan ;-)

Vi får ta fler bilder en annan dag..
Men jag älskar gamla bilder.. hehe kanske visar mig som liten en dag.
Sov Gott på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar