lördag 4 december 2010

Glöggprovning

Vi sitter och pimplar glögg som om det vore vin, haha. Var på Systemet och köpte den nya års-glöggen med smak av saffran, den smaka verkligen skitäckligt. Vanlig hedlig vinglögg är då bäst.
Den här dagen kan nog gå till historien som Sveriges mest händelselösa. Efter att ha strosat runt i huset och gjort praktiskt taget ingenting, så sparkade jag mig själv i röven och körde iväg till Systemet och Ica Maxi. Glögg till mig och vantar till mig och Billy. Men utöver det så har det inte hänt ett skit. Förutom att jag fått feber, om det beror på nån förkyldning eller magen vet jag inte än. På måndag ska till "Endometrios Center" i Uppsala och hoppas de har något vettigt att säga. Dottern ska med dit fast på fredag.

Idag har det hela har känts jävligt meningslöst. Som på tomgång. Som att springa i ett hamsterhjul. Minus det roliga. Nu alvedon, sen sova.

God Natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar