onsdag 31 augusti 2011

Sista sommardagen

Sommarens sista dag idag. 31 augusti. I morgon börjar hösten, gillar inte höst.. 1 september. Och på fredag fyller Billy tonåring, hela 13 år blir min lilla pojke. Måste fira honom så klart även fast det är som det är, med tårta och presenter..
Pappa och Mamma har gott och lagt sig. Ska med passa på att försöka sova. Här finns inga regelbundna sovtider längre. Man sover när pappa sover typ. Mamma har sovit sedan 19.00 och de behöver hon.
Har läbbigt ont i magen själv idag och nu på kvällen gör de ondare än ondast. Men biter ihop och koncentrerar mig på pappsen. Jag har smärta i magen men pappa har det värre än värst och allmäntillståndet är verkligen kast på honom. Men ändå så har han blivit piggare ändå här på eftermiddagen och åt tom en halv Big Mac hamburgare. Att han var sugen är ju ett stort plus. Och alla dessa små förbättringar ger en sådan glädje för en själv också.
JAG ÄLSKAR DIG PAPPA <3

Sedan saknar, tänker och längtar jag efter min fina familj där hemma, från den minsta till den största. ALLIHOP. Men hjärtat vill vara med pappa nu och jag behövs här. Jag vill göra allt för honom och jag har världens bästa familj där hemma som förstår. Vilken underbar familj jag har egentligen, de är otroliga allihop. Och sist men inte minst har jag världens bästa föräldrar, så det så!!!
Jag älskar er alla!!

Lev väl, lev nu!!
Love and Respect.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar