tisdag 16 augusti 2011

Blivit med hund

Har ägnat flera timmar åt att städa grottan eller jag menar Villa Ville Kulla.
I morse väcktes jag av väckarklockan för första gången på 2 månader typ.
Sen stegade jag ut, måttligt vacker - snarare rejält risig. Upp med Julia och Marcuz och iväg till med dem till skolan.
Var med Marcuz och sedan var det samling utomhus för att hälsa alla 6 åringar välkomna till skolan. Därefter bjöds alla skolans barn på glass på skolgården.
Efter dagens pass funderar jag på att jag skulle behöva färga mitt hår, hemmagjord fransk manikyr samt .... trumvirvel.... en helrenovering av mitt ansikte, peeling, ansiktsmask mm.

Nu ligger blöta gula löv på marken. Det känns inte okej, vi är ju mitt i kräftsäsongen och då är det faktiskt sommar fortfarande enligt kalendern. Ne, idag känns allt mest grått och gult och de känns som hösten är på väg. Hösten börjar 1 september och inte en minut tidigare.

Idag har vi varit och tittat på en lite söt valp :-) Och jag blev kär <3 Om ca 3 veckor flyttar han hem till oss. Så jag har blivit med hund =)


Så Villa Ville Kulla växer ytligare med en familjemedlem. Ni skulle ha sett Marcuz när han fick träffa vovven oj oj, vad han smälte som en glass.
Men vi har ett problem, vad ska lilla vovvepojken heta?

Nu blir det sova, är trött som få idag.. Zzzzz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar