söndag 21 augusti 2011

Party på Berget

Edwin hade sin 30 års fest igår.. Han fyller år den 11 augusti egentligen.
Gott tilltugg, dricka och en bra stämning.
Tack Edwin för en lyckad fest!!!
Vaknade sent i morse, jäääsp. Jag är trött och har ont idag. Blev rätt jobbigt att gå med höga klackar i så pass många timmar igår. Tillslut tog jag av mig skorna och och dansade i strumpresten. De funkar det med.
Ska berätta om vilken ypperlig afton jag och alla andra hade igår kväll. Den här kvällen var det "VIPkväll" på Berget. Edwin fyllde alltså 30 år. Kommer dit. Efter var det klubb "23"
Gissar på att snittåldern där inne var på 20. Samtliga pojkar hade backslick. Samtliga körde veven som om det gällde livet. De obligatoriska groggludrena var där.  Och självklart de största mellanstadienivå brudarna som är "lite finare, lite bättre" än oss alla andra. Snälla, vad har dessa töntiga brudar åstadkommit? Snacka goja? Är det nåt att skriva på sin meritlista kanske.. det är i alla fall väldigt underhållande.

Edwin är Kung, Kung i baren..

Söta dottern med pojkvän

Uppdukat för fest

Johanna snuttar på ett glas rött

Vilka skålar?

Johanna borstar gaddarna på krogen?

Whiskey fick han..

Åre resa fick han också

Lekte kung för kort stund..

Mammas lilla bebis <3 stuffa loss kan vi göra ordentligt..

Maaaammaaaa kolla vad Johanna gör!! Maammmmaaaa.. snälla säg åt na!!

Ale Ale Handeroo dök upp han också

Någon kompis till Edwin och jag larvar oss framför kameran..

Vi intog våran privata lilla scen

För han är kung kung i baren..

Puss på kinden.. Grattis Gubben!!

Paaarttyyyyyyyyy!!
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar