tisdag 2 augusti 2011

Södertälje by Trampbåt

Gick upp klockan åtta i morse eftersom jag ville hinna med att vakna och dricka kaffe. Drack kaffe gjorde jag och slumra till i soffan och fick givetvis halva koppen kaffe över mig. Sedan somnade jag om i lite halvflum och vaknade fem över tio av att Åsa ringde mig. Då gick det undan, samtidigt som jag pratade med Åsa i telefonen. Haha.. Är ju av det kvinnliga könet och kan göra flera saker samtidigt.
Klockan elva var jag på gyn och satt och väntade o väntade tills klockan blev 11.40. Gick och fråga sköterskan varför, men hon han aldrig svara eftersom min läkare kom ut och sa att jag hade tid kl 15.15. Men han tog in mig i alla fall och strök tiden kl 11.00. Vet inte vad som har blivit fel men min lapp står det 11.00 på. Hur som helst så gick vi igenom lite saker och han tror det kommer att bli en operation. Vilket jag inte längtar till. Recept på mediciner skrevs ut och så talade min läkare om att han slutar på sjukhuset och börjar på en privat klinik. Han tyckte jag skulle följa med honom och det tänker jag verkligen göra. Min dag började inte så kalas som ni kanske märkt.

Sedan har vi de där så kallade "stalkers" att få löpa amok framför skärmen... Hahahaaa!! Bara en allmän undran "Dellsjö" får "ni" valuta för ert snokande på min och mina döttrars bloggar?

Idag har jag och Johanna med våra kids kört Södertälje by Trampbåt vid Maren...








Men jag fick en present i alla fall i dag :-) En Office till min Mac dator. Wohooo, tänk vad jag är snäll.

Tack ack Gulle dig <3
I går letade jag efter Hula Hula kjol. O tro på fan idag hittade jag mina grejjer och Julia fick sitta modell för hula hula..Jula Jula..

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
Vilken snygg hula hula tjej vi har här.. Dansa hula hula natten låååååååååååång!

Ååååh nu drömmer jag våta drömmar om min kudde,
mitt täcke och mig i en sagolik balans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar