tisdag 16 augusti 2011

Ale Ale Handeroo

Jahapp ja, kom inte i säng för exakt 3 timmar sedan.. Närå, hamnade framför datorn och därefter boken jag läser nu och en massa funderingar omkring barnen, städning, tvätt, hitta på morgondagens middag och vem som ska göra vad i detta trötta hushåll. Funderade på att jag måste ha nya kläder till barnen. Detta ligger på min lott, så som att inhandla dem till att förstå att barn faktiskt växer.
Det börjar faktiskt bli dags att gå och sova nu, kanske titta på Jerry Springer show i sängen. Måste shoppa något snyggt till på lördag också.. Dagarna går och jag känner att jag inte gör ett jävla jotta. Måste ta tag i detta trötta hushåll nu!!! Ja NU!! Eller jag ska sova först också..

Kom på att jag inte har presenterat Johannas (Wifeys) pojkvän.. En man som speglar sig rätt bra ihop med Johanna. De är lika till många sätt och till och med utseendet.. Javisst är det fantastiskt?
Här har vi honom, en spanjor eller något annat utländskt påbrå..
Ale Ale Handeroo..  Lycka till med kärleken önskar jag dem båda..haha..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar