lördag 13 augusti 2011

Kusindejt

Vi har som ni vet lämnat vårat "Villa Ville Kulla" och bor nu mer i ett rullande hem vid havet just nu. I bilen i sommaregn har vi åkt många mil. Vi har varit borta i 5 dagar och jag har fått 2 ordentliga utbrott, får se hur det blir om vi flyttar hem i morgon. Ibland så kan jag inte sova för jag oroar mig att vi ska dö i syrebrist i den här husvagnen. Eftersom det regnar mest hela tiden och alla är i husvagnen samtidigt 24/7 så blir det syrebrist.
De 2 ordentliga utbrotten är framförallt orsakade av att barn "nu för tiden" behöver underhållas i allt. Och de tjattar om FÅR VI GLASS, FÅR VI EN SERIETIDNING, FÅR VI GODIS, FÅR PENGAR.. Listan kan göras lång. Men sen har vi vädret som jag blir galen över.. REGN hela fucking tiden.

Idag har vi suttit i bilen hela dagen och vi har stannat på 3 olika ställen för att köpa/leta fiskdrag och annat skit till fiske. För här ska det fiskas. Men vem äter den där fisken de drar upp? -Ingen, inte ens kattjveln vill ha den.
Men jag har träffat min kusin som jag inte har träffat på 100 år minst.. Och hon bor i Ödeshög som vi åkte förbi.. Nä, vi stannade där och hälsade på med "Go Fika" från Göteborg. Jättekul att se henne och det hade varit roligt om vi hade haft lite mera tid på oss. Men barnen skulle ha fiskedrag och ut och fiska..
Jag och min kusin Annelie..
En snabb dejt.. Synd men detta får vi ta o göra om fast lite längre..
Annelies söta döttrar..
Tack för att vi fick komma på besök idag.. Vi ses snart igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar