lördag 6 augusti 2011

Stockholm By Gummibåt

Summerar Sthlm by gummibåt. -En styck Martin Partykungen Persson. -Tinnitus från UNTZ UNTZ. Va?? -Jan Jüris prajdade som Angela A. -Stefan Sahlin avbröt racet, skadad.. -En styck Mike Tyson-tattad man som höll på att drunkna. -Arrangören Thomas Kossan Oscarson försvann direkt. Sett honom?? - Robban Andersson guppade i det blå med flytvästen på.  -Lika mkt alkohol som vatten i sjön. -Johanna Hakala, ALOOHA på dig! ♥ -Vi slapp regnet! -Massor av båtar, massor av fylla! En grön papegoja flög från Hawaii och gav pricken över i:et för min och Johannas outfit. Ett stort tack till kapten Andreas Sundqvist!!! Jag slapp frysa ihjäl..

Andreas båt som vi åkte med..

Johanna och Stefan Sahlin

Sahlin och jag..

Tokas som försvann????

Johanna och Robban morrar lite..

Oliver som dagen till äran fyllde år.. Grattis!!

Jag och Johanna med våra flamingos.. Dock var Johanna lite väl hårdhänt och ströp sin..

Partykungen, Martin Persson

Söta Anna..

Andreas, båtens ägare..

Dennis Lindqvist

Massor av gummibåtar..

Hola Hola

Anna, Johanna och ja..

Ännu mera..

Lite mera gummibåtar..

Robban Andersson..

Jag och Partykungen..

Alex verkar trött och jäspar stort, Janne vill krama hela världen..

Stefan Sahlin mår dåligt..

Janne har äntligen fått kissa hela påsen full..

Oj oj oj..

Massa massa

På G hemåt..

Våran papegoja

Våran papegoja..
ALOOHA ALOOHA..
Ses igen nästa år.. Stockholm By Gummibåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar