torsdag 11 augusti 2011

Magsjuk

Varför är vädret så kasst i detta land? Idag kom min dotter hem från Egypten och dom har haft det varmt dom...annat än vad vi har haft.
Vi är kvar i Göteborg men lämnar det i morgon. Vet inte vart vi hamnar i morgon. Någonstans där det är bra fiskevatten i alla fall. Grabbarna älskar ju att fiska..

Min dag har varit kass, jah har mestadels legat i sängen på grund av illamående och magknip.. Magsjuk. Är helt 100 på att det är den där marinerade scampin som jag tog som förrätt igår.
Nu har jag duschat och känner mig lite bättre, lite små magknip som kommer och går och lite illamående. Har inte spytt och jag hoppas jag slipper undan detta.
Nu tittar vi på tv:n och grabbarna kom precis till husvagnen efter att de har varit och fiskat en stund.

Så inget mer roligare har hänt idag..
Kärlek och Respekt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar