söndag 14 augusti 2011

Hemma äntligen..

Äntligen hemma efter en rad av olika väderslag.. Dock ej snö än.
Lägger man ihop allt så har väl det egentligen varit bra.. Barnen har fått åka karuseller så de kräks över det nu, de har faktiskt badat i havet, de har fiskat, de har kivats och massor av annat. Men nu återstår det att städa ur husvagnen och lämna tillbaka den till Pappa och Mamma och tvätta som en tok.

Igår kom min söta dotter till Trosa Camping :) Härligt att se min Snuttis igen och vi gjorde ett avslut med Johanna på Fyren i Trosa igår. Jag ska även passa på att gratulera "Johanna" som träffat en ny pojkvän.. Dom passar nog ihop eftersom de är rätt lika så att säga. Ni får bild på honom sedan när jag behagat lägga in bilderna i datorn..

Fikapaus i Linköping

Så fort jag såg en chans så läste jag och tog en kopp kaffe..

Vi åt frukost på golvet också.. öhh..haha

Billy drog upp en Brax

Mina fina tjejer..

Marcuz han fiskade och gav aldrig upp..

Mina fina pojkar..

DJ Johan som gav oss massor av bra musik att stuffa till..

Jag och Johanna på Fyren..

Johanna med Alexsandra..
Så nu är min semester slut och snart börjar skolorna igen. Billy börjar dock inte fören den 22 augusti, med de andra börjar redan på tisdag.

Sommaren som gick eller jag menar som aldrig kom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar