onsdag 17 augusti 2011

Lite fjoto och gardiner

Jag är RIKTIGT kelsjuk. På snäppet outhärligt. Är sugen på en filmkväll i soffan med en massa ljus tända överallt i huset. Även om det bara är en vanlig onsdagskväll i en mysig soffa med mysigt umgänge. Så skulle det bli så mysigt. Om inte har jag min reservplan som är att läsa min spännande bok.
Idag har jag plockat lite här hemma. Det är en sann njutning när det är tvättat, städat och fint hemma, ändå drar jag mig för det. Förklara - varför gör jag det? Dags för akvariet, båda för den delen att bytas vatten på.
Dessutom har jag spänningshuvudvärk pga 6 timmars sömn på 2 dygn, snuva och hosta. Hallå? Waddup? Why? Oue? AAHH.
Idag har jag inhalerat en kanna kaffe så rimligtvis borde jag vara jättepigg just nu, eller åtminstonde övertrött. Men jag är bara trött. Ska försöka sova en halvtimme/läsa och sen äta middag för att fortsätta städa av husvagnen. Måste fylla den där gasolen också.
Också ska jag beställa nya gardiner till mitt vardagsrum. Jättefina nu lagom till hösten.
Tjusiga eller hur?
Ska tas nya bilder igen.. jättespännande va? Fina ballerina bilder.. hehe...!!
Nej, nu ska jag inte uppta er dyra tid med att läsa mer i denna blogg just nu. Eller kanske jag inte orkar ge er mer information om gardiner, fotograferingar, städning mm mm..

Hörs sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar