måndag 1 augusti 2011

Måttlig rolig dag

Här är livet lite för lugnt just nu. Hela helgen har varit helt kass, mestadels pga smärtor i magen. Har alltså varit mer eller mindre tvungen att inta soffläge.
Idag var jag på Kirurgen och blev inte klokare. Vänta på en magnetröntgen och sen se. I morgon till nästa läkare på gyn.
Julia och jag gick till sjukhuset från parkeringen så får vi syn på en stor råtta . Typ lika stor som en... HÄST. VAD FAN. En Råtta! HÄR! Hallå? På sjukhus, det ska ju vara sterilt o rent.
Därefter åkte jag hem till Laila på en kaffe. Laila var måttligt rolig i dag..NOT!! Mer butter Laila fick man leta efter. Det måste vara vädret! Enda förklaringen.. Men IDAG! Seriöst! När jag var på besök! Haha!!
Idag har jag liksom varit med om en dramatisk undersökning, vart med en butter Laila och nästan sett en häst utanför sjukhuset. Det MÅSTE vara vädret! Eller att jag har ett totalt händelselöst liv för tillfället...

Oj, nästan glömt att nu har jag fått glas nr två i min samling av Carolina Gynnings glas..
Nu kan jag tom få sällskap när lusten faller på att ta ett glas rött. Suck, letar efter en hula hula kjol också.. Vart hittar man smidigast en sådan, utan att behöva åka till Hawaii? Får väl leta efter en i morgon på stan.

Nu ska jag kasta mig i soffan och lusläsa en ny bok.. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar