tisdag 30 augusti 2011

Sean Banan på Stan

I Lördags var vi ner en stund med barnen till stan för att titta på Sean Banan och handla lite. De var kul att träffa Sean igen. Sist jag träffa honom var på inspelningen av "Händerna i Luft". Innan det var det på hans födelsedagsfest på "Viktoria" i Stockholm. Han är alltid glad och full av energi när man träffas. Skojfrisk mot mina fina barn och känner mer än väl igen dem och rufsar deras hår och skojar friskt med dem. Barnen gillar att träffa honom.
Var med Johanna som drog innan Sean en hade spelat klart och blev lite depp när hon gick.. Trodde ju att vi skulle gå runt på stan en stund och titta i affärer och framför allt prata.. Men hon fick lite bråttom.. Vi bestämde att träffas till kvällen men då blev pappa ännu mera dålig och jag ville vara kvar där hos honom. Så det blev ingen Johanna och hon blev också depp.. Men förstod mer än väl.
I morgon ska jag åka förbi henne innan jag åker ut till pappa. Hon bor ju liksom på vägen ut till pappa o mamma. Måste bara få träffa henne, prata lite grann och ta en kaffe.
Är jättetrött nu, men är orolig för pappa, hoppas jag kan somna.. Väntar också på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får gå och sova. 
Lägger in lite bilder från i lördags.

Hamnade i LT (Länstidningen) och har hört rykten om att jag kommer vara med i "NEWS" med.. hehe där ser man..





Haha, vilken text.. Till min fru Lotta-Potta!! hehe.. Tack Sean =D

Yeaaahh!!

Därefter samlade vi hela familjen för en fika tillsammans.
Sov Gott allesammans..
Kärlek och Respekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar