torsdag 4 augusti 2011

Slumrigt

Hoppas alla prenumeranter mår bra!
Väntar på en röntken som inte verkar vilja komma..JäJä!!
Annars har dagen gått i slumrigt tecken..
De enda vettiga är att akvariet är bytt på vatten, disken är diskad och en bok är utläst. Men annars har jag varit riktigt trött och sovit bort hela dagen. Men jag har riktigt jobbiga smärtor också. Gud vad jag hatar detta.
Julia har idag varit med alla sina syskon plus med sig själv till tandläkaren, denna tandläkare är verkligen är verkligen dålig. Nu blir det byte till en privat tandläkare. Min tandläkare alltså som är bra.
Tack Julia för att du ställde upp idag, de var behövligt.. Mammas fina tös <3

Sen har ju min Alexsandra åkt iväg till soliga Egypten, något avundsjuk är jag.. Verkligen. Ha det förbaskat skönt där nere nu båda två.



Idag får väldens finaste kille pryda min blogg "Marcuz"..

Puss och Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar