måndag 29 augusti 2011

Är orolig

Är hemma och sover hemma inatt. Moster Anita sover över hemma hos pappa och mamma inatt. Kom hem runt 17.30. Men kan inte riktigt varva ner, oron ligger där och gnager konstant. Saknar pappa.
I lördagsnatt mådde pappa något fruktansvärt dåligt när han vaknade runt 4 tiden. Igår mådde han lika dåligt men kräktes dock inte. Men han var förvirrad och sov hela dagen. Idag, äntligen har han blivit något bättre och är mer vaken. Pratade med mamma för en timme sedan och pappa är orolig och kommer inte till ro, samt har han kräkts igen. Jag känner en fruktansvärd oro just nu för att jag inte är där, vet inte om jag kommer kunna sova i natt. Vill bara till pappa, saknar honom. Vill krama honom. Pussa på honom och klappa honom lugnande på huvudet. Vet ni! när jag klappar pappa sakta och mjukt över huvudet när han inte kommer till ro riktigt, då somnar han. Tror han känner sig trygg då. Och just nu rinner mina tårar, jag vill vara hos pappa och hålla om honom och klappa honom på huvudet med lätta rörelser så han kommer till ro. Lilla, lilla älskade pappa <3



Världens bästa, finaste och älskvärda pappa <3<3<3 Älskar dig mitt Gerte-Gryn <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar