fredag 26 augusti 2011

Tröttheten

Sitter här och är så trött, psykisk eller fysisk trötthet spelar ingen roll. Jag är trött. Sov halvdant inatt med. Vaknade utav att jag grät i sömnen. Tar tårar aldrig slut? De gör inte det va?
Har ställt klockan och på en timme framåt och ska sova liten stund, om de går. Sedan ska jag till Coop och handla med mig ut till pappa o mamma.

Ska plocka ihop lite extra kläder att ha kvar där ifall man skulle behöva vara kvar över natten någon gång.
Det är min tid med pappa som gäller nu, jag är egoist i alla dessa lägen. Jag vill finnas där, vara där och visa hur mycket jag älskar honom. Och det är sån tur att jag har min "Musse" som ställer upp på mig till 100% eller inte bara mig utan oss alla.
Alexsandra följer med ut idag <3

Måste sova nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar