måndag 30 april 2012

Beställt gravsten

Fruktansvärt slö är vad jag är, Jag är hemma faktiskt, och de känns till o från som jag blivit överkörd av en traktor. Familjen är ute på galej, alla utom jag för jag är så seg och kände mest för att bara få vara för mig själv en kväll. Jag och Trassel har myskväll. Idag har vi varit i Enskede (skogskyrkogården) och beställt vår specialdesignade gravsten till pappa. Tyckte det var lite kusligt med gravstenar överallt huller om buller.

Men nu är den beställd och kommer ta ca 6 veckor innan den är på plats. Och gissar på att den kommer bli jättefin.
När vi var klara där var vi till City Gross och åt Thaimat, handlade mat, apoteket och systembolaget. Allt på samma plats. Perfekt.
Sedan hem till oss och tog en kaffe och Mamma och Trassel gosade. Härligt väder för att sitta ute, brukar ju inte tillhöra vanligheterna på valborg precis.
 Eftersom det är Valborg så köpte vi rosor och placerade runt alla gravarna. Här är lillebrors och pappas rosbuketter. Eftersom jag köpte jordgubbar på Ica Maxi, när jag köpte jord så gav jag pappa som älskar jordgubbar och lillebror en varsin jordgubbe.



 Min dag med mamma och fick en hel del uträttat. Rätt skönt att äntligen gravstenen är beställd.


Älskar och saknar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar