fredag 20 april 2012

Öhhhhh!!?

Idag har bilen blivit tvätta ut och invändigt..Utav inte mindre än min snälla som "Billy"!!
Har gjort lite hemma träningar idag men i morgon blir det gymmet. Hoppas på att jag inte har alltför ont så kommer jag iväg tidigt.
Marcuz har varit hemma nu i 2 dagar men, börjar bli bättre. Men vi får se hur det blir om han är hemma i morgon el inte. I morse var han inte piggelin. Feber med halsont. Min lilla pluttigubbe..

 Tvätten är perfekt Billy!!!

Dagen har gått förbi med att en gammal vän var här och vi prata lite gamla minnen, sedan pratade jag med en ännu äldre vän i telefon. Kul att prata och träffa dem.
Sedan har jag mest varit uttråkad faktiskt..
Marcuz hittade något roligt i boden idag. Nämligen en bunt med gamla tidningar från 1966.

Hade detta varit en dagens fråga så hade detta varit en soc anmälan på en sån här sak.
I dagens samhälle så ska barn inte behöva göra någonting, får de göra något hemma så är det näst intill en socialanmälan.

Var ute på en vår promenad i de härliga vädret. Hittade vårens första vitsippor.. De betyder väl att det vår.. Jehooo.. Släpp fångarna lösa våren är hääääär!!
Släpp fångarna looosssssss det är vår nuuu!! Sun Party!!!

Våren tecken...

Trassel i mitt när i skogen då jag snubblade i skogen!! De rosa är inte hjärnblödning utan det är läppstift från mina läppar, man kan inte låta bli att pussa en sån här godbit.

                                Öhhhhhhhh!!!!!??? Nu är det dags att gå o kolla in Jerry Springer!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar