onsdag 4 april 2012

Kan inte sova

Egentligen bör jag ligga i sängen nu för jag är trött och jag menar svintrött. Men efter jag tvättat bort sminket, tagit ur linserna och sate mig på sängkanten började tankarna komma.. Jag har så oändligt mycket tankar i skallen, hela tiden.
Gick upp gjorde en Latte Macchiato, började måla naglarna (kan inte ha illblåa naglar i morgon).

Här sitter jag nu alltså framför min "Mac" för jag har inte riktigt kommit underfund med den där "surfplattan" ännu. Tog en sådan med förnyelsen av abonnemanget med mobilen, samtidigt tecknade jag barnabonnemang, men där fick telia-gubben kortslutning och har skickat fel. Måste ringa om det i morgon. Så de inte blir något problem..
Samsung Galaxy Tab 10.1 är världens tunnaste mobila surfplatta. Den mäter bara 8.6mm och väger endast 565g. Pekskärmen på 10-tum gör den perfekt för surfande och mediehantering men ändå perfekt att ta med när du är på språng.
  • 10-tums pekskärm
  • Två kameror
  • Operativsystem Android, 3.1 Honeycomb
  • Videosamtal
  • Inbyggd gps
 Mobilen som jag nu kör omkring med är en "Sony" och den är en av de bästa på marknaden idag.. så fuck upp era galna "Iphone" dårar. De flesta som har en Iphone har dem mest ligger inne på lagning, eller haft det. Läser i stort sätt varje dag över någon som svär över sina Iphone för att de är paj.  "Sony Ericsson" (nu heter de bara Sony) har jag aldrig lämnat in och den är älskvärd mobil och lätt att förstå sig på. Har väl ägt Ericssons mobiler i 10 år minst, var in en liten sväng på "nokia" men de palla jag inte med.
Hur som haver så blev det denna "Sony"

Sony Xperia S

Fånga, dela och visa de stora ögonblicken i livet på den skarpa och klara 4,3-tums HD-pekskärmen. Försvinn in i filmer, musik och PlayStation-spel. Allt finns bara några klick bort med Sony Entertainment Network på din Xperia S-smartphone. Du kan dessutom dela med dig av det roliga. Lägg ut det på en TV direkt från din HD-mobil.

                               --------------------------------------------------------------------------------

I morse var jag seg som en sengångare, men kunde inte somna om, eller slumra lite tills jag hade drällt halva Cafe Latten över mig och de blev en aningen varmt då ja och blött.
Bestämde med Marie att vi skulle luncha nere på stan. Var ju himla länge sedan som jag träffade Marie också. Och blev lite sen eftersom jag fick ett samtal från min läkare. Jag fick lite skällning utav honom. Nu ska jag börja äta barnmat som en jäkla bebis i en månad framöver.. Hahahaa.. Tur att jag har min spratteldräkt också. Sedan nya remisser och läkarintyg och även smärtstillande. Och prat om en hel del annat.. Känns som de lutar mot en ny operation så småningom. Men NEJ, NEJ NEJ!!!!!

Bara för att jag nu har blivit en bebis nu i en månads tid så var jag ju bara tvungen att äta det som är förbjudet för mig att äta..

 Ja nämligen grönsaker.. Kanske i slutändan inte var det smartaste draget så här i efterhand. Fick grymt ont efteråt.. Men innan jag fick fläskigt ont så han jag få i mig en Latte och en choklad cheesecake också.. Men fick inte i mig hela för de blev för sliskigt.
Och sedan kan ni ju gissa vad jag slafsat i mig lite senare.. Ja just det en Ben och Jerry.. Min sista för låååång tid framöver. Måste tyvärr göra det där bebistestet med barnmat.
Med sorg i godistarmen så är jag tvungen att göra slut med Ben och Jerry.. snyft!!

Nä, nu ska jag gå och försöka sova, tar nog banne mig en insomningstablett.. Måste sova eftersom dagen i morgon blir jobbig, ledsam och ja finns inte ord för hur jag känner just nu..
Nu går jag och lägger mig i sängen jag framför teven och mjukisdressen har givetvis åkt på så nu ska jag titta på Jerry Springer på TV11 och jag älskar det programmet. Jag asgarvar från början till slut. Vilka sjuka människor det finns och det tackar jag för :-) Har du inte sett programmet måste du se det, du kommer tro det är rena skämtet vilket kvittar, 01.00 varje vardag, Galet kul! Nästan lite Big Brother!!
Mitt lilla hjärtegull och jag säger nu GOD NATT och sov gott och vakna torrt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar