lördag 7 april 2012

Stor och liten

Idag fick jag besök av en liten 3 månaders valp som heter Frida. Jättesöt liten rottis. Men bredvid min lilla fjant så var hon jättestor. Tror minsann de är första gången jag har hört Trassel skälla så. Och de sprang runt och som en stormvind. Trassel fega lite, men kunde iallfall inte hålla sig borta. Haha, de såg riktigt kul ut. Tänk så små Chihuahua är ändå.
Har fått förfrågan om använda "Trassel" till parning.

Vill också ha en till vavva, men de får vänta ett tag. En Rottis är inte en hund för mig även fast de är så söta i ansiktet.

Snart ska vi äta en ullig kofta med potatisgratäng. Fuskar lite med barnmaten idag eftersom alla vill att an ska äta fint.
Är inte alls förtjust i lamm, men man får väl smaka och hålla minen om det fungerar, i värsta fall kanske de slutar så här..

Ska ta och springa ut ett varv med Trassel innan koftan serveras. Bloggar nog mer sedan, har men hel del att att skriva ut men tröttheten har besökt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar